10 نکته ضروری برای طراحی کارت ویزیت (قسمت اول)

با رعایت نکات ساده زیر کارت ویزیت خود رو تبدیل به بهترین کنید.

در عصر دیجیتال ، یک کارت ویزیت خلاقانه قدرت این را دارد که یک تاثیر واقعی بر مشتری بالقوه ، مشارکت کننده و کارفرما بگذارد. می گویند از فرصت شرکت در یک رویداد شبکه ای استفاده کنید. قطعا شما می توانید آنها را در توییتر دنبال کنید و ادرس پروفایل لینکدین خود را به آنها بدهید ، اما ممکنه شبکه وای فای دچار اشکال بشه - بعدش چی ؟ فردای آن روز یک کارت فیزیکی در جیب آنها یک راه مطمئن برای درگیر کردن ذهن آنهاست.

با داشتن نمونه کار های فوقالعاده و یک رزومه خلاقانه ، کارت ویزیت شما به مردم نشان می دهد که چه کسی هستید و هم زمان راه های ارتباطی با شما را نیز نشان می دهد.اما قوانینی وجود دارد که پیروی از آنها الزامی است.با رعایت نکات زیر کارت ویزیت خود را به بهترین تبدیل کنید.

نباید بمباران اطلاعاتی کرد

بسیار وسوسه انگیز است که تلاش کنید بر روی کارت ویزیت خود جار بزنید و تلاش کنید خلاصه ای از فعالیت خود و یا شرکت خود را درج کنید. نه ! آن را مختصرکنید ، شاید فقط با نام تجاری خود و لوگو در یک طرف و اطلاعات تماس خود در طرف دیگر.

به یاد داشته باشید، اگر کسی کارت ویزیت شما را داشته باشد، احتمالا با شما ملاقات کرده و از قبل درباره شما می داند. یک کارت ویزیت به سادگی به عنوان یک یادآور عمل می کند. بنابراین آن را ساده نگه دارید - شما فقط می خواهید حافظه آنها را درگیر کنید و به وب سایت خود هدایت کنید یا جایی که می توانند اطلاعات بیشتری را پیدا کنند.

نباید خیلی اجتماعی باشید

شما در تمامی شبکه های اجتماعی حضور دارید ؟ درسته ؟
پس چرا به مردم نمی گویید ؟ خب چون احتیاط کردن مهم است.

صفحات شخصی فیسبوک و یا اینستاگرام خود را بر روی کارت ویزیت خود قرار ندید - مشتریان آینده نگر شما نیاز ندارند بدانند شما چه چیزی برای صبحانه داشتید و یا آخر هفته خود را کجا گذراندید و شما واقعا نمی خواهید مشتریان بالقوه را به یک جریان توییتر پر از یاوه گویی های کاری هدایت کنید.

تنها صفحات اجتماعی که تخصصی هستند درج کنید. اگر اشتراک های شما در شبکه های اجتماعی کار شما و دانش صنعتی شما را نشان می دهند به پیش بروید - مشتریان شما راه ارتباطی دیگری با شما خواهند داشت.

از کارت های کهنه استفاده نکنید

هیچ چیزی برای یک مشتری و یا یک کارفرما بدتر ازین نیست که یک کارت ویزیت له شده و خراشیده شده ای که شما برای ماه ها در انتهای کیف خود داشتید دریافت کند.بنابراین آنها را در جعبه ای که برای شما ارسال کردند نگه داری کنید و یا خود یک نگه دارنده کارت ویزیت تهیه کنید.

همچنین ، اگر اطلاعات تماس شما تغییر کرده اند ( شاید شماره تلفن خود را عوض کرده باشید ) کارت خود را دوباره چاپ کنید. تلاش نکنید اطلاعات خود را بر روی کارت به صورت دستی تغییر داده و یا شماره جدید خود را برای پشت کارت یادداشت کنید - این کار ژولیده و غیر حرفه ای است.

کارت خود را برای عموم طراحی نکنید

این بسیار آسان است که در مقیاس اقتصادی یک کارت ویزیت برای همه طراحی و چاپ کنید ، اما ممکنه همیشه بهترین فکر نباشه.در مورد عموم مشتری های خود فکر کنید . آیا همه آنها شرکت هایی در یک شاخه از صنعت هستند ؟ نه !
برای مثال نباید کارت ویزیت برای طراحان تایپوگرافی مشابه کارت ویزیت برای طراحان تجربه کاربری باشد.

پس اگر شما بیشتر با ما مشتریان لوکس گره خورده اید کارت شما باید این مورد را به خوبی نشان دهد.

برند خود را تقویت کنید

تلاش کنید لوگوی شما تنها تصویر روی کارت ویزیت باشد. اگر شما کارت دو رو چاپ می کنید ( که باید هم اینکار را بکنید ) طرف دیگر باید شامل اطلاعات تماس شما باشد. شما مترادف هستید با برند خودتان و مشتری های شما نیاز دارند تا بلافاصله با آن ارتباط برقرار کنند پس تلاش نکنید که تغییری در نشان تجاری خود ایجاد کنید.
تلاش کنید لوگوی شما تنها تصویر روی کارت ویزیت باشد. اگر شما کارت دو رو چاپ می کنید ( که باید هم اینکار را بکنید ) طرف دیگر باید شامل اطلاعات تماس شما باشد. شما مترادف هستید با برند خودتان و مشتری های شما نیاز دارند تا بلافاصله با آن ارتباط برقرار کنند پس تلاش نکنید که تغییری در نشان تجاری خود ایجاد کنید.