10 نکته ضروری برای طراحی کارت ویزیت (قسمت دوم)

قسمت اول رو میتونید از طریق این لینک مشاهده کنید.

نباید خوانایی را نادیده بگیرید

به استثنای یک calligrapher ، هیچ دلیلی برای استفاده از یک فونت اسکریپت در کارت ویزیت شما وجود ندارد. این ممکن است به نظر فانتزی باشد، اما اگر در یک نگاه نتواند دیده شود تبدیل به نقطه منفی کارت می شود. توصیه ما چیست؟ برای جزئیات خود از یک فونت تمیز، سنزسریف استفاده کنید. اما لطفا Arialنه!
به طور خلاصه، فقط مطمئن شوید که نام و اطلاعات تماس شما به وضوح نمایش داده می شود. و سایز متن اصلی خود را بالای 8 حفظ کنید.

نباید حیله گرانه باشد (مگر اینکه واقعا خوب باشد)

این بسیار وسوسه انگیز است که به کارت ویزیت خود یک حیله اضافه کنید و اگر آن مناسب کسب و کار شما باشد یک راه بسیار عالی برای در ذهن ماندن هستش. بسیاری از تصویر سازان و طراحان در طول سالها با استفاده از مواد مختلف برای کسب نتیجه عالی از فلز، پلاستیک، استفاده کرده اند. اما در استفاده از آنها زیاده روی نکنید.
کارت ویزیت برای قرار دادن در کیف پول یا جیب طراحی شده است - بنابراین اشکال عجیب و غریب می تواند نگهداری آن را سخت و در نهایت باعث می شود آن را دور بی اندازند. کارت شما باید مردم را از طریق یک راه خوب مجبور به بلند کردن ابرو هایشان کند. ( شگفت زده کند )

نباید بیش از حد پیچیده و شلوغ باشد

به نکته پنجم مراجعه کنید جایی که در مورد تاکید بر روی برند شما صحبت کردیم و همچنین نکنه چهارم که در مورد طراحی نکردن برای عموم به شما گفتیم.
در واقع این نکته ترکیبی از آن دو است. شما باید خیلی مراقب باشید که با استفاده از طراحی و گرافیک های روی کارت ویزیت خود مشتری این فکر را نکند که شما تنها در سبک خاصی کار میکنید.
اگر برای ملاقات با افراد مهم و آینده نگر شک و تردید دارید ، کارت خود را با نشان تجاری خود در یک طرف و اطلاعات تماس در طرف دیگر ساده نگه دارید و احتمالا با یک پایان خاص همانند اشاره به یک نقطه درخشنده !

نباید کارت ارزان انتخاب کرد

هر کسب و کاری که دارید ، کارت ویزیت خود را به صورت حرفه ای طراحی و چاپ کنید. حتی اگر خودتان یک پرینتر حرفه ای دارید کارت ویزیت شما بعد از چاپ توسط خود شما همچنان غیر حرفه ای به نظر خواهد رسید. پس به یک مرکز چاپ محلی رفته و به آنها توضیح دهید دقیقا چه چیزی میخواهید و مطمئن شوید از بهترین جنس در کارت شما استفاده خواهد شد. هزینه ها معقول و حتما ارزش آن را دارند.

باید اصیل باشد

احتمالا این مهمترین نکته این مقاله است. کارت شما نباید مرده و بی روح باشد.هر تصمیمی درباره طراحی آن میگیرید ، آن را نشان دهنده خودتان درست کنید.
آن را اصیل و ماندگار در ذهن درست کنید.چه این میخواهد یک پیام خاص باشد و چه یک طراحی بی نظیر. مشتریان خود را مجبور کنید شما را به یاد بیاورند و مطمئن شوید کارت شما برای بازیافت در 6 ماه آینده در ته کیف آنها پرت نشود.